Guvernørskifte i distriktet



Den 26. juni ble det gjennomført guvernørskiftet i Distrikt 2305. Den høytidelige begivenheten fant sted på Vestnes Fjordhotell med over 20 gjester til stede.

Alle forholdsregler var tatt for å hindre smittespredning denne kvelden. Alle holdt seg på trygg avstand, uten at det la noen demper på stemningen.

Avtroppende Distriktsguvernør Vigdis Osbak oppsummerte året 2019-2020 og påtroppende Distriktsguvernør for 2020-2021, Roald Fiksdal, takket henne for godt lagspill og stort engasjement.

Distriktsguvernør for 2020-2021, Roald, sammen med sin kone, Eva.

Han fortalte også om den helt spesielle opptakten til sitt guvernør-år på grunn av coronapandemien. Nå ser han frem til at vi sakte men sikkert skal komme tilbake til mer normale tilstander.

Avtroppende distriktsguvernør Vigdis, påtroppende distriktsguvernør Roald og tidligere distriktsguvernør Arvid.

Vi takker Vigdis for hennes store og gode innsats som Distriktsguvernør dette året og ønsker Roald alt godt i denne rollen i rotaryåret som nå står fremfor oss!

Hans Olav Osbak, som skal overta som distriktsguvernør for rotaryåret 2021-2022, var blant gjestene som koste seg under årets guvernørskifte på Vestnes.

Romsdals Budstikke hadde en fin omtale av Guvernørskiftet. Denne finner du ved å følge denne lenken.


 
Fantastiske Aalesund Rotaryklubb!

18. juni 2019

Fantastiske Aalesund Rotaryklubb!

Mandag 17. juni arrangerte Aalesund Rotaryklubb sin årlige Skytterfest. Det spesielle i år var opptak av hele fem nye medlemmer! Vi gratulerer!